KAKVA JE NAŠA
POLITIKA POVRATA I ZAMJENE?
Teško je
vjerovati da vas kolekcija i inovativna tehnologija modne marke FREDDY ne bi
uvjerili, ali i to se ponekad dogodi. Stoga ćemo u sljedećem slučaju vratiti
novac ili zamijeniti svaki artikl koji je naručen po punoj cijeni (ne odnosi se
na proizvode u akciji) u roku 14 dana od datuma isporuke. Želimo da se kao naši
kupci osjećate sigurno, jer stojimo iza svih naših proizvoda i uvijek smo vam
na raspolaganju. Ako imate bilo kakvih pitanja, naš servisni odjel dostupan je
na: info@freddy.hr
Ako želite vratiti ili zamijeniti artikl, morate paziti na sljedeće:
- artikli ne smiju biti nošeni;
- artikli ne smiju
biti oprani;
- artikli ne smiju
biti oštećeni;
- artikli moraju
imati sve originalne etikete;
- uz artikl morate priložiti originalni račun.
Artikli koji budu
imali bilo kakav miris, ostatke dezodoransa, mrlje ili bilo koje druge naznake
upotrebe, neće se prihvatiti za povrat i vratit će vam se o vašem trošku.
Artikli koji ne
budu ispunili sve gore navedene uvjete povrata neće biti zamijenjeni niti će
biti odobren povrat novca. Tvrtka MODUM d.o.o. zadržava pravo na odbijanje
povrata sredstava iz gore navedenih razloga.
KAKAV JE POSTUPAK
ZAMJENE ILI POVRATA ROBE?
Tiskajte obrazac za povrat/reklamaciju proizvoda (nalazi se ispod). Ispunite obrazac i pošaljite ga na: info@freddy.hr ili na adresu FREDDY HRVATSKA, MODUM d.o.o., Rožičeva ulica 14, 1230 Domžale, Slovenija Naš odgovor možete očekivati u roku dva radna dana.
Na vašu e-mail-adresu poslat ćemo vam autorizaciju povrata i upute o tome gdje i kako poslati artikl koji želite zamijeniti. Molimo vas da nam pošaljete i informacije koje su nam potrebne prilikom povrata robe. Troškovi povrata su vaša odgovornost, zato preporučujemo da odaberete Poštu Hrvatske ili GLS, koji su cjenovno pristupačni za ovu vrstu pošiljke. Kada zaprimimo vaš vraćeni artikl / zahtjev za zamjenu, odmah ćete primiti potvrdni e-mail o primitku vaše pošiljke.
Nakon primitka potvrdnog e-maila očekujte da će nam za pregled vraćenog artikla ili eventualnu reklamaciju trebati do 10 radnih dana zbog postupka našeg dobavljača. Pregledat ćemo svaki artikl. Nakon izvršenog pregleda obavijestit ćemo vas o zamjeni artikla odnosno o povratu troškova kupnje. Ako je ovo vaša prva zamjena, pokrit ćemo troškove slanja zamijenjenog artikla.
Možete
nas kontaktirati bilo kada i tako provjeriti status vašeg zahtjeva.
Ako je artikl koji vraćate nošen, oštećen zbog neuvažavanja uputa za održavanje, zaprljan ili
ima neki od navedenih nedostataka (naljepnica, faktura ...), vaš zahtjev za
zamjenu / povrat novca neće biti odobren. U takvom slučaju obavijestit ćemo vas
i ponuditi vam jednu od tri mogućnosti:
- 1. Artikl
ćemo vam vratiti o vašem trošku;
- 2. Artikl će biti predan na pregled zakletom sudskom procjenitelju. Procjenitelj će pregledati proizvod i posredovati svoje mišljenje u pisanom obliku. Procjeniteljevo mišljenje je za nas obvezujuće.
- 3. Artikl ćemo donirati odabranom lokalnom centru za socijalno ugrožene obitelji.
Ako ne
odgovorite u roku osam radnih dana, pretpostavit ćemo da ste se odlučili za
opciju broj tri.
OBRASCI