Menu
Proizvodi u košarici
     👀  PROVJERITE SEZONSKA SNIŽENJA   👀     

Povrat i zamjena

KAKVA JE NAŠA POLITIKA POVRATA I ZAMJENE?

Teško je vjerovati da vas kolekcija i inovativna tehnologija modne marke FREDDY ne bi uvjerili, ali i to se ponekad dogodi. Stoga ćemo u sljedećem slučaju vratiti novac ili zamijeniti svaki artikl koji je naručen po punoj cijeni (ne odnosi se na proizvode u akciji) u roku 14 dana od datuma isporuke. Želimo da se kao naši kupci osjećate sigurno, jer stojimo iza svih naših proizvoda i uvijek smo vam na raspolaganju. Ako imate bilo kakvih pitanja, naš servisni odjel dostupan je na: info@freddy.hr

 Ako želite vratiti ili zamijeniti artikl, morate paziti na sljedeće:

  •  artikli ne smiju biti nošeni;
  • artikli ne smiju biti oprani;
  • artikli ne smiju biti oštećeni;
  • artikli moraju imati sve originalne etikete;
  • uz artikl morate priložiti originalni račun.


Artikli koji budu imali bilo kakav miris, ostatke dezodoransa, mrlje ili bilo koje druge naznake upotrebe, neće se prihvatiti za povrat i vratit će vam se o vašem trošku.

Artikli koji ne budu ispunili sve gore navedene uvjete povrata neće biti zamijenjeni niti će biti odobren povrat novca. Tvrtka MODUM d.o.o. zadržava pravo na odbijanje povrata sredstava iz gore navedenih razloga.


KAKAV JE POSTUPAK ZAMJENE ILI POVRATA ROBE?

Tiskajte obrazac za povrat/reklamaciju proizvoda (nalazi se ispod). Ispunite obrazac i pošaljite ga na: info@freddy.hr ili na adresu FREDDY HRVATSKA, MODUM d.o.o., Rožičeva ulica 14, 1230 Domžale, Slovenija Naš odgovor možete očekivati u roku dva radna dana.


Na vašu e-mail-adresu poslat ćemo vam autorizaciju povrata i upute o tome gdje i kako poslati artikl koji želite zamijeniti. Molimo vas da nam pošaljete i informacije koje su nam potrebne prilikom povrata robe. Troškovi povrata su vaša odgovornost, zato preporučujemo da odaberete Poštu Hrvatske ili GLS, koji su cjenovno pristupačni za ovu vrstu pošiljke. Kada zaprimimo vaš vraćeni artikl / zahtjev za zamjenu, odmah ćete primiti potvrdni e-mail o primitku vaše pošiljke.


Nakon primitka potvrdnog e-maila očekujte da će nam za pregled vraćenog artikla ili eventualnu reklamaciju trebati do 10 radnih dana zbog postupka našeg dobavljača. Pregledat ćemo svaki artikl. Nakon izvršenog pregleda obavijestit ćemo vas o zamjeni artikla odnosno o povratu troškova kupnje. Ako je ovo vaša prva zamjena, pokrit ćemo troškove slanja zamijenjenog artikla.


Možete nas kontaktirati bilo kada i tako provjeriti status vašeg zahtjeva. 


Ako je artikl koji vraćate nošen, oštećen zbog neuvažavanja uputa za održavanje, zaprljan ili ima neki od navedenih nedostataka (naljepnica, faktura ...), vaš zahtjev za zamjenu / povrat novca neće biti odobren. U takvom slučaju obavijestit ćemo vas i ponuditi vam jednu od tri mogućnosti:

  • 1.    Artikl ćemo vam vratiti o vašem trošku;
  • 2.    Artikl će biti predan na pregled zakletom sudskom procjenitelju. Procjenitelj će pregledati proizvod i posredovati svoje mišljenje u pisanom obliku. Procjeniteljevo mišljenje je za nas obvezujuće.
  • 3.    Artikl ćemo donirati odabranom lokalnom centru za socijalno ugrožene obitelji.

Ako ne odgovorite u roku osam radnih dana, pretpostavit ćemo da ste se odlučili za opciju broj tri.


 OBRASCI

Obrazac za zamjenu 

Obrazac za reklamaciju

Newsletter Freddy novosti za prave mačke
i 100 bodova u jednom potezu

×
Pratite najnovije trendove, posebne ponude i pogodnosti koje nudimo našim najvjernijim kupcima.
Pri prijavi na Freddy novosti dobivate 100 nagradnih bodova koje kasnije možete iskoristiti kao popust.

* E-mail: